De lekkerste brownies
0 € 0,00
Wie verras jij morgen?

Betalen

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Hieronder lees je er meer over. Werkt één van de betaalwijzen niet of is er een storing bij de bank? Bel of mail ons even, meestal kunnen we toch wel iets voor je doen. Alle betaalwijzen zijn gratis.

 

iDEAL

Deze betaalwijze heeft onze voorkeur. Betaal je met iDEAL en is jouw bestelling (op een werkdag) voor 16.00 uur afgerond, dan kunnen we jouw brownies dezelfde dag nog verzenden.

 

Paypal

Heb je geen bankpas of bankpasreader bij de hand, dan is Paypal een handige betaalwijze. Je moet wel een paypal-rekening hebben aangemaakt. Op de website van Paypal lees je hoe dat werkt. Betaal je met Paypal en is jouw bestelling (op een werkdag) voor 16.00 uur afgerond, dan kunnen we jouw brownies dezelfde dag nog verzenden. Vanwege de hoge kosten voor ons van Paypalbetalingen, geven wij de voorkeur aan andere betaalwijzen.

 

Bancontact en SOFORT Banking
Bancontact is er voor onze fans in België en SOFORT Banking voor Duitse brownieliefhebbers. Betaal je met Bancontact of Sofort en is jouw bestelling (op een werkdag) voor 16.00 uur afgerond, dan kunnen we jouw brownies dezelfde dag nog verzenden.

Let op de Automatische ontvangstbevestiging van jouw bestelling

Je mag erop vertrouwen dat we jouw bestelling en betaling goed hebben ontvangen als jij van ons een automatische bevestiging van de bestelling per mail hebt gehad. Dus niet alleen maar een betaalbevestiging van jouw bank. Onze mail heeft als onderwerp Jouw bestelling is ontvangen.

Overboeking

Overboeking betekent dat je na het doen van jouw bestelling zelf het totaalbedrag dat je ziet staan in de orderbevestiging overmaakt aan Mollie, onze Payment Service Provider. Mollie mailt jou de instructies. Het is belangrijk dat je deze precies opvolgt. Maak het bedrag niet op een andere wijze over aan ons.
Bij Overboeking kan het tot enkele dagen duren voordat wij de betaling ontvangen hebben. Houd daar wel rekening mee bij het ingeven van de gewenste verzenddatum. Zodra Mollie ons het signaal geeft dat jouw betaling ontvangen is, e-mailen we je de bestelbevestiging en verwerken we jouw bestelling.

Op factuur
Deze betaalmogelijkheid is alleen beschikbaar voor bedrijven met een account. Op factuur betekent dat je achteraf binnen 14 dagen jouw bestelling mag betalen. We mailen de factuur aan het emailadres dat jij opgaf bij Factuurgegevens. Wij nemen de vrijheid om jouw bedrijfsgegevens te controleren en daarvoor eventueel contact met jou op te nemen alvorens jouw bestelling te verwerken. Hierbij geldt: geen bericht is goed bericht.
Je mag erop vertrouwen dat we jouw bestelling goed hebben ontvangen als jij van ons een automatische bevestiging krijgt met het onderwerp Jouw bestelling is ontvangen.

 

Betaling mislukt of niet mogelijk?

Controleer voor de zekerheid eerst of het geld toch is afgeschreven. Heb je geen mails gehad van ons en niets afgeschreven? Dan kan je meteen een nieuwe bestelling plaatsen. Als het geld wel afgeschreven is en je hebt na een half uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen, dan ging er waarschijnlijk iets mis. Neem contact met ons op en we lossen het op. We willen dan wel graag jouw bestelnummer weten. Dat zie je staan bij de afschrijving.